CNY @ PIVILION

Disebabkan terlampau banyak sangat cuti CNY ari tu....so boring jugak duk umah....bini aku plak cakap nak sgt gi Pivilion.....selalu aku tangguh2kan......sbb tak ader masa terluang nak gi sana....dan banyak sgt aktiviti yg selalu menyebukkan aku (sebenarnye aku tak tau nak gi sana camner...hehehehe).......so masa CNY ari tu free dan aku pikir tak banyak keta kat KL....aper lagi aku ajak laa bini dan anak aku pegi jenjalan cari Pivilion kat ner.....kalu sesat pun takpe....sbb KL lengang.....tapi Alhamdullillah tak sesat pun(itupun dah puas google)......terus jerk sampai kat sana.....hehehehe....dah mcm org kmpg plak rasanyer....tengok sana wawww...tengok sini wawww....besar gak Pivilion nie....smpi penat giler laa kitaorang jalan....bila kaki dah lengoh, aku ajak bini aku balik...pasal dah tak larat...tapi memang laa dugaan....pusing2 tak jumpe tempat yg tempat aku park kereta.....aduh...nie yg aku lemah nie...dah laa penat.....bini aku ajak aku naik keta kechik yg bleh tolong cari keta kitaorang.....hehehe malu plak rasanyer....tak pe aku ckp ngan bini aku....kalu satu round lagi tak jumpe kita naik keta kechik tu....nasib baik jumpe....tu pun dah smpi nak tercabut kaki aku mencari.....hehehehe.....

So moral of the story....lepas park keta sila ingat kat mana kita masuk, ingat no parking, ingat tingkat berapa dan refer pada maps kat dlm kompleks tu....okey...


Comments