Ijazah Tadika



Comel tak aku mase kanak2. Nie gambar aku masa aku amik Ijazah Tadika. Dapat gak aku segulung Ijazah walaupun takat Ijazah Tadika. Hahahahaha.......... Muka baik jee time nie. Seronok tul time nie. Tak pikir aper2 pun. Tak payah nak belajar sungguh2. Main2 lagi banyak dari belajar. Tadika Vivikananda Jalan Briekfield (ntah aaa ejaan nye betul ke idak, dah tak ingat). Teringat time nie aku selalu beli apam balik kat tepi tadika nie. Mase tu, apam balik tu baru 15 sen ke 20 sen. Pegi dan balik tadika mak aku antar. Tadika nie plak, leh tahan jauh laa dari umah aku kalu jalan kaki. Mase tu aku dok kat kuarters keretapi dekat ngan muzium negara. 5 meter belakang umah aku jalan besar, 5 meter depan umah landasan keretapi. Sekarang nie dah tapak umah yang aku tinggal dulu dah jadi KL Sentral. Kalu nak gi tadika nie aku kena melintas landasan keretapi nie. Kalu sedara mara aku datang nak tido kat umah aku nie mesti ari pertama, tak leh tido. Bising ngan bunyi keretapi, abis bunyi keretapi bunyi bebudak merempit. Tapi aku bebetul rindu kan waktu nie.

Comments

  1. Baiknyer anak saper la nie????
    hehehe..
    menyampah....

    ReplyDelete
  2. laaaa....aku kan memang baik.....tengok sekali dah tau aku nie...baik serta bersopan santun....

    ReplyDelete

Post a Comment