Pulut Kuning

Alhamdulillah....setelah sekian lamanya...sampai gak hajat aku nak bawak pulut kuning untuk budak2 opis aku...dah lama aku tangguh...masuk tahun baru nie plak menjadi....harap2 cukup laa untuk semua....itu jerk aku termampu...sebenar nyer aku buat pulut kuning nie ader 3 sebab/hajat yg tercapai pada tahun 2009...
  1. Sebab akak aku dan adik ipar dapat jugak keje gov walaupun sebelum nie dah berkurun2 memohon, baru laa tahun 2009 dapat, tima kacih lah pada member2 opis aku yg banyak membantu, akan ku kenang budi korang sampai bila2...

  2. Sebab ari tu masa Aqiqah anak aku, dorang tak dapat datang majlis tu, so nie kira kenduri aqiqah siri 2 laaa...(untuk member2 opis jer)

  3. Sebab aku suka2 nak wat, amal jariah...hehehe....
Terima kasih pada Mak dan Ayah aku yang banyak membantu menyediakan pulut kuning....dari memasak sampai laaa packing.....semua dibantu oleh kedua orang tua aku....dan tak lupa pada Syikin (anak buah aku) yg tolong mengemaskan dapur mak aku....hehehehe

So pada sesiapa yg tak dapat makan pulut kuning yg aku bawak tadi, korang just tengok gambar jerk laa ye....Insyaallah kalu target aku pada tahun 2010 nie tercapai....aku akan wat lagi pulut kuning untuk korang pulak....Aper target aku tahun 2010 nie???Hehehehe....biarlah rahsia....
Posted by Picasa

Comments