Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri JPM 2009

Nie adalah majlis sambutan Hari Raya Aidilfitri untuk jabatan2 dibawah Jabatan Perdana Menteri. Majlis nie dirasmikan oleh YAB Datuk Seri Najib Razak. Semua jabatan mengambil bahagian dengan membuka gerai2 yang beranika lauk pauk dan kuih tradisi. Pejabat aku pun mengambil bahagian dalam majlis nie. Sila lah tengok gambar2 kat bawah nie...........
Tema tahun nie....Meriahkan Lebaran Kukuhkan Perpaduan...1Malaysia

Kat dewan nie laa majlis berlangsung...

Gerai SPA...comel2 semuanyer...


Nie pulak gerai Maritim Malaysia...

Nie pejabat PM....opsss..bukan pejabat PM...tapi gerai dari pejabat PM

Pehhh....punye laa ramai manusia...

Nie dalam dewan....
Haa padan muka budak lelaki nie....aku blurkan muka dier...org tengah syok amik gambar adik comel nie....dier pulak tetiba menyelit...

Nie bebudak bahagian aku....
Nie pun sama.....budak bahagian aku....

Gerai Biro Tatanegara...


Nie aku tak ingat laa pulak.....

Nie gerai SPRM....
Sate tu, satu ikat sorang jee tau...tak bleh lebih....

Nie ntah sape tah...aku snap jee.....aku suka tengok muka dier...

Nie dari gerai mana yee....costum dier tu menarik...

Nie ala-ala Nogori.......

Geng kepak ayam....tak dapat gak aku makan kepak ayam korang...hhuhuhu..

Pengacara majlis....


Gerai Puspanita...

Gerai Jbt Perpaduan...

Say cheese.....

Semua nie budak pejabat aku....jangan nak try2 pulak...semua aku punye...hehehehe

Nie bos no 2 besar kat opis aku.....

Nie pun sama macam kat atas tu....jangan kaco...semua aku punye...hehehe

Nie gerai SPP.....jual air yee bang....ke jual minyak....

Tan Sri KSN dan geng nyer tengah tunggu ketibaan Perdana Menteri...

Tabik...nie PM dah sampai nie...

Antara yg menunggu...
Tan Sri TPM pun join sekali...

Bermesra dengan Pegawai2 JPM....

Datuk Seri Najib Tun Razak

Bodyguard PM dan TPM sentiasa di sisi....
PM berucap sepatah dua kata....aduss,perut tengah lapar nie....
Antara VVIP yang hadir........
Acara memotong pulut kuning.....
Nie cameraman opis aku.....aku dah letih...bagi jee kamera kat dier...yg gambar cun2 tu dier yg amik.....
Dapat gak makan aiskrim...aku dapat kon aiskrim jee....

Macam2 pakaian untuk menarik perhatian....
Nie budak jabatan aku gak.....tapi tak tau nama....

Muka keletihan dan kekenyangan...pinggan kat sebelah tu bukan aku punye tau......
Hahaha....cair aiskrim tu....alih2 aku jugak yg makan.....

Yea...yea....dapat makan aiskrim...

Dah abis dah....tak sempat aku nak ngecak...

Haaaa...simpan aper bawah kerusi tu....nie mesti siap bungkus bawak balik nie...
Dapat jugak korang duduk kat meja VIP...tapi masa dorang takde laa....

Persembahan nyayian...sian dorang...takde sape pun dengar....picing lari laa dek
Perbagai bangsa...1Malaysia....
Nie dah kurang orang sikit....ramai dah balik...
Sebenarnye...banyak lagi gambar aku nak masukkan....tapi nampak penuh sangat pulak blog aku nie....aper kata korang klik sini....kalu korang nak tengok gambar2 lain...OK chow dulu....
Posted by Picasa

Comments