Jenjalan IKEA & the Curve Damansara

Haiiiiii.....saya kat IKEA nie...

Dengan mertua aku....saje jee bawak gi jenjalan....

Huiii...dah nak sampai tu...jatuh karang.....

Singgah kedai perabut....salesman tu wat tak layan jee...ingat aku takde duit kee nak beli...ceh...ingat baru nak angkat sofa tu....hilang selera aku....patut laa kedai ko tak de orang....(tengah marah nie...)

Happy Diwali

Cantik gak kan......

Mana laa dorang pegi nie...tinggal aku sesorang...

Hmmm....sib baik ader ayah aku yang comel nie....hahaahaha......

Kalu akuarium umah aku camni kan best....terumbu karang dier hidup tu.....

Cantik giler laa ikan nie....jenis ikan laut nie....

Cantik kan colour badan dier....kalu tengok live lagi cantik....

Ikan nie pun cantik....tapi tak pandai posing...malu-malu ikan

Singgah minum kat Kluang Station...

Balqis pun minum...tapi minum susu laa....

Kopi Kluang Station nie dulu...agak famous...tu yang Pak Mertua aku nak cuba sangat tu...

Ingatkan mahal....tak laa mahal sangat macam kat hotel tu...lagi pun lebih santai...macam kat kedai kopi dulu-dulu....

Ramai nyer manusia kat IKEA...hmm murah kee barang2 dier???

Singgah the Curve....aku tak penah masuk lagi nieee.....

Sebelum masuk...amik gambar dulu....

Hmmm...Balqis mana???

Nie dalam the Curve...

Pandangan atas......

Muka kepenatan....

Dalam the Curve pun ader....ape tah namanyer....

Nak kena pegang Balqis nie....boring dok dalam stroler..

Sian Pak Mertua aku...kena bawak stroler...

Malu-malu plak nak amik gambar....hehehehe

Nie gambar candid....dorang tak perasan...

Anak ayah nie....

Balqis dah mengamuk nak balik...

Ntah aper laa bini aku tengah citer....teruja laa tu...

Hmmm...dah nak balik dah....

Bersama keluarga mertua, sebelum dorang balik Kuantan.....
Posted by Picasa

Comments