Hadiah Hari Lahir Ke-?????

Punye laa gembira aku sambut hari lahir aku ari tu...sampai aku tak ingat nak update blog nie.....walaupun tak ramai yg ingat hari lahir aku, tapi cukup laa orang2 penting dalam hidup aku yang ingat....sebenar nye aku tak bape nak minat sambut2 hari lahir nie....sebab kalu aku ingat tarikh lahir aku, aku akan terasa semakin tua......tapi syukur laa sebab aku blum tua lagi....tapi seronoknya ari tu, sebab punye laa lama aku berkawan ngan bini aku, baru laaa nie laa dier ingat hari lahir aku (hampeh....opss sori my dear)...bagi aku ucapan hari lahir sudah cukup bermakna bagi aku...cukup laa kalu org terdekat yg ingat hari lahir aku....kengkadang sedih gak kalu org tak ingat kita....oleh sebab bini aku terlupa Birthday aku bertahun-tahun dulu, aku pun pow dier kaw2....aku kata kalu nak beli sesuatu untuk Birthday aku biar mahal2 sikit pasal aku dah lama tak dapat hadiah dari dier...kira macam denda laa(sebenarnya aku gurau jee ngan dier)...bila tiba Birthday aku (time tu aku tak ingat) dier ajak aku cuti dan gi jenjalan ngan dier...aku pelik laa tetiba, naper laa minah sorang nie tetiba je suruh aku cuti...tak penah2 dier soh aku cuti...aku pun call laa opis bagi tau aku tak sihat (tipu je tu...)...pastu bini aku ajak aku gi jenjalan ngan dier kat Jasco Seri Kembangan...hmm aku pun set jee, sebab boring gak dok umah nie....tengah jenjalan tu, tiba2 dier tarik tangan aku gi kedai jam....heheehe....time tu aku dah dapat agak dah dier nak beli aku hadiah jam....dier soh aku pilih mana satu yang aku nak.....hehehe orang mengantuk disorongkan bantal....aku aper lagi cari laa jam yg cantik tapi murah agar tak membebankan dier....bila kau pilih dier kater tak berapa cantik laa jam yg aku pilih...last2 dier pilih sendiri....memang cantik gak dier pilih....tapi bila tengok rega jam tu aku telan air liuq aku....pehhhh.....mahal gak jam nie(bagi aku mahal jugak laa jam tu, tak tau laa kalu korang)....aku tarik tangan bini aku soh pilih yg lain sebab jam tu mahal.....dier senyum kat aku.....dier kata "tak pe sy belanje, nie hadiah Birthday awak".....aku rasa macam nak meloncat-loncat jee kat Jusco tu, tapi aku cover(hehehe jangan nampak sangat)....dah settle beli jam aku ajak dier makan kat McD, aku pulak belanje dier....balik tu dier soh singgah kat opis dier sebab dier nak amik barang.....sekali lagi kau terkejut kucing....dier tempah kek khas untuk Birthday aku....aku rasa ari tu ari yang betul2 mengembirakan aku yg aku tak akan lupa sampai bila2...tu laa kalu pertama aku dapat kek dari dier....punya laa seronok aku ari tu.....oleh sebab kek tu banyak sangat aku pun bagi cadangan kat dier supaya bagi jee kek tu kat bebudak opis aku....bukan nyer abis pun kalu makan....aku singgah kat opis aku bagi kat member opis soh dier bahagi2 kan kek tu kat member lain (tebal gak laa muka aku masa dorang tengok kek tu)....."pehhh romantik nyer korang, best laa bini ko"...hehehe baru dorang tau kami suami isteri nie sememangnye romantik...hehehehe....kat bawah nie gambar hadiah yg bini aku bagi....Romantik kan bini aku.....hehehe...

Sodap kek nie....makan satu pun dah cukup...

Lebih kurang macam nie laa jam aku....gambar sebenar aku tak sempat amik.

Comments