MUKA AKU MASUK SURAT KHABAR

Minggu lepas masa aku sibuk mengemas rumah dan bilik komputer aku....aku ader laa terjumpe satu keratan akbar....ingatkan nak buang je...aku baca laaa dulu pasal per...selalunye kalu aku simpan tu mesti penting...sib baik aku terperasan yang dalam tu ader gambar aku....hehehe...

Masuk gak muka aku dalam akbar (bulatan merah)...pasal rumah aku kena tanah runtuh....masa tu tak plak aku perasan yang org yang amik gambar tu dari press....mana laa aku tau....dier soh possing jee....masa aku tengah sibuk2 angkat barang ngan ayah aku...aku pun possing jee laaa macam teruk sangat angkat barang tu (berlakon jerk tu) ayah aku pun possing sekali...dengan muka aku yang serabut semacam jee....masa tu plak bini aku tengah sarat mengandung....tapi takde rejeki nak dapat anak...anak aku meninggal lepas je lahir...macam2 bencana laa menimpa aku time tu...ader ustaz cakap kalu kita banyak ditimpa musibah, itu tandanya Allah sayang kat kita...soh kita ingatkan Nya selalu...dan ader hikmah disebalik musibah tu...memang ader hikmah...lepas jee aku aku ditimpa musibah, aku dapat keje kat tempat baru...kira naik pangkat laa tu...Alhamdullilah...Pada sesiapa yang sedang ditimpa musibah diharap supaya bersabar dengan ujian nya...sesungguhnya aper2 yang datang dari Nya mesti baik dan bersebab...mungkin dier nak uji sejauh mana kita ingat padaNya...so bersabar je laa...

Adios.......

Comments