Mak Ayah Gi Mengerjakan Haji


Hmmmm....lama gak aku tak update blog aku nie...nak dekat sebulan. Maklumlaa buzy sikit. Time tak buzy PC aku lak wat hal. Slow semacam jee. Last2 aku, aku antar PC aku gi format balik. Abis semua data2 dalam com aku hilang. Padan muka aku hahahaha. Aku cuba laa tanya kat member aku sebab ape com aku lembab semacam je. Rupa2 nya punye laa banyak virus yg dok menghuni PC aku rupenya. Sebenarnya banyak yg aku nak kongsikan ngan kawan2 bila dah lama tak update blog aku nie. Banyak mende yg terjadi akhir2 nie. Baru2 nie berita gembira yg aku terima. Mak dan ayah aku dapat gi ke tanah suci mengerjakan haji. Alhamdullilah....setelah banyak cobaan, dapat gak mak ayah aku di sana. Insyaallah pada hari Sabtu (01/12/2007) pukul 02.30 pagi akan berangkat laah mak dan ayah ke Kelana Jaya seterusnya ke KLIA untuk mengerjakan haji di Tanah Suci Mekah bersama2 jemaah haji yg lain. Doakan lah mereka berdua selamat pergi dan balik,semoga mereka mendapat haji yg mabrur(insyaallah).

Comments

Post a Comment